Brezplačna dostava od 149,00 € [email protected]

Najpogostejša vprašanja in odgovori

Niste našli odgovora na vaše vprašanje spodaj? Kontaktirajte nas

Kdaj prispe moje naročilo?
Status svojega naročila lahko enostavno preverite na naši strani Stanje naročila. Dovolj je vnesti svoj e-naslov in številko naročila, ki jo najdete na primer v potrditvenem e-poštnem sporočilu po zaključku nakupa. Takoj boste videli trenutne informacije o obdelavi in dostavi pošiljke.
Ali lahko vrnem izdelek, če mi ne ustreza?
Da, izdelek lahko vrnete v roku 1 meseca po nakupu. Prosimo, izpolnite obrazec in nam pošljite izdelek nazaj.
Kako lahko vrnem ali reklamiram izdelek?
Preprosto pojdite na stran Reklamacije in vračilo blaga, vnesite svoj e-naslov in številko naročila (najdete jo na primer v potrditvenem e-poštnem sporočilu) ter izpolnite kratek obrazec. Izdelek nam lahko nato brezplačno vrnete. Ko paket prispe v skladišče in obdelamo vašo reklamacijo, vam bomo poslali bodisi nov izdelek ali vrnili denar — glede na to, kaj izberete v obrazcu.

Kontaktni podatki

+420 799 118 314 Po-Pá: 9-15h

Podatki za račun

Kidero Group s.r.o.
Malobřevnovská 904/33
16900 Praha 6
OIB: 24259331
Skladišče ni na navedenem naslovu

Pišite nam

Več informacij o načinu obdelave vaših osebnih podatkov najdete v naši politiki zasebnosti.